Pitanja o charteru

Ovdje možete naći vrlo korisne odgovore na često postavljana pitanja vezano uz charter.

1) Kakva mi je odjeća potrebna na jedrenju?
Kupaći kostim, ručnici, majice, jedan pulover, kratke hlače, jedne duge hlače, zaštita od sunca. Važno je ponijeti lagane tenisice koje se ne kližu.

2) Kakvu prtljagu trebam ponijeti?
Laganu putnu torbu mnogo je lakše spremiti negdje nakon što se raspakirate nego tvrdi kofer.

3) Trebam li ponijeti posteljinu i ručnike?
Sve charter agencijie imaju svoju posteljinu i ručnike koje postave na brodu. Ako su Vam potrebni dodatni ručnici, obavijestite nas unaprijed pa će Vas i oni dočekati na brodu.
Ako nemate mjesta u prtljagi za ručnike za sunčanje, možete ih unajmiti kod nas za 7 eura po ručniku.

4) Postoji li na brodu sigurnosna oprema?
Sve jahte u vlasništvu Sun Life chartera odgovaraju hrvatskim zakonima o zdravstvu i sigurnosti. Na brodu se nalaze: pojasevi za spašavanje, sigurnosne košče, VHF, olujno sidro, protupožarni aparat, prva pomoć, kutija  s alatom itd.
Pročitajte više o sigurnosnoj opremi na jedrilicama, motnim jahtama, katamaranima, mega jahtama i guletima.

5) Što je uključeno u cijenu najma broda, a što moram naknadno platiti?
U cijenu najma broda su osim upotrbe istog su uključene plahte, ručnici, posuđe...
Naknadno morate platiti vanbrdoski motor, gennaker, završno čišćenje, parking u marini, vezovi u marinama, gorivo i posada.
Pročitajte uvjete za najam jedrilica, motorni jahti, katamarana, mega jahti i guleta.

6) Možete li organizirati transfer od zračne luke do marine i po kojoj cijeni?
Ako se unaprijed dogovorite s nama za transfer, u zračnoj luci će Vas čekati netko s natpisom s Vašim imenom ili s natpison Sun Life Charter. Transfer se vrši ili autom ili mini kombijem, ovismo o broju osoba koje treba prevesti.
Cijena za prijevoz mini kombijem do 8 osoba je 60 eura.

7) Jesu li jahte i posada osigurani?
Da, sve jahte i sva posada su potpuno osigurani protiv bilo koje štete.

8) Mogu li platiti kreditnom karticom?
Ne, kreditnom karticom možete platiti samo depozit u bazi.

9) Ima li u marini parking na kojem mogu ostaviti auto?
U većini marina postoji parking na kojem ima dovoljno mjesta za ostaviti auto, čak i srcu sezone. Tjedni parking košta 50 eura.

10)   Kakva je standardna ruta od 7 dana?
Na našoj stranici možete pogledat primjer ruta od 7 i od 14 dana. Nastojali smo pripremiti za Vas rute koje bi što više obuhvatile od određenom periodu.
Ako niti jedna od ponuđenih ruta ne zadovoljava Vaše prohtjeve, slobodno nam se obratite i rado ćemo napraviti novu rutu prilagođenu Vašim željama i prohtjevima.

11)   Kojim danima mogu preuzeti brod i vratiti ga?
Tjedni najam borda obično počne i završi u subotu. Moguće je unajmiti brod i na manje od tjedan dana, ali ne u srcu sezone. Ili kada imamo last minute ponudu.

12)   Koje dozvole trebam imati da unajmim brod bez skipera?
Klijent / skiper mora imati dozvolu za upravljanje brodom te VHF dozvolu.

13)   Ako unajmimo brod i skipera, kakvog ćemo skipera dobiti?
Pouzdanog, profesionalnog i simpatičnog. Skiper neće samo brinuti o tome da sigurno plovite iz luke i luku već će Vam biti i vodič po Jadranu, pokazat će vam prekrasna mjesta, uputit će vas na dobre restorane – a ako želite, učit će vas jedriti.
Prije nego što otplovite, upoznat ćemo Vas sa skiperom, a njega ćemo uputiti o željama i potrebama vaše grupe.
14) Trebamo li skiperu plaćati hranu?
Da, trebate skiperu platiti obroke, bilo da jedete na brodu ili u restoranu.

15) U koje vrijeme možemo isploviti i kada se moramo vratiti?
Brod se preuzima subotom od 17.00 h i odmah nakon napravljenog check ina možete isploviti. Ako se brod pripremi i očisti ranije od toga, možete ga i prije dobiti.
S broda se trebate iskrcati u subuto u 8.00 ili 9.00 sati. Preporučamo da se u marinu vratite u petak popodne.



Kontakt

  +385 21 398 496
  +385 91 3456 783
  +385 21 398 496
  info@sunlife.hr

dragana

Adresa

SunLife Charter Ltd.
Uvala Baluni 9
21000 Split
Hrvatska

Yacht Supply

Sunlife_Yacht Supply
Partner login
Booking Manager Golden Partner